Lexani Motorcars – pentru starurile rock

Lexani este o companie despre care, sincer, nu auzisem absolut pana sa vad niste fotografii ale unei Toyota Sequoia masiv modificate, pe Facebook. Cu sediul in California, nu are nicio relavența pe piata europeana, mai ales ca prefera midificarea unor modele disponibile cu precadere in SUA sau Canada, cum ar fi Lincoln Navigator, Cadillac Escalade, GMC sau acea Toyota despre care am amintit deja. Poate Rusia sa fie mai interesata de vehiculele produse de Lexani, avand in vedere ca se ofera posibilitatea blindarii automobilului.

Mercedes Benz L5 B by Lexani Motorcars art1 Lexani Motorcars – pentru starurile rock

Compania de, sa-i spunem tuning, a realizat insa modificari si pe baza lui Mercedes Sprinter, model mult mai cunoscut pe la noi decat marile SUV-uri americane. In plus, spatiul interior al acetuie vehicul utilitar este mult mai permisiv cu imaginatia celor pentru care banii nu au prea multa importanta.

Asa s-a nascut “Mercedes-Benz L5-B” (sunt mai multe versiuni pe baza lui Sprinter, dar asta parca e cel mai tare), care arata ca o camera de hotel de cinci stele, cu living si dormitor incluse.

Mercedes Benz L5 B by Lexani Motorcars art2 Lexani Motorcars – pentru starurile rock

Dacă despre aspectul habitaclului pozele vorbesc singure, imi permit sa va comunic doar cateva din dotarile pe care Lexani LB5 le include: sistem audio Alpine de 1000 de wati, televizol LED cu diagonala de de 118 cm, conexiune wi-fi, elemente placate cu aur de 24k, plus tot felul de jucarii ca iPad-uri sau console PS3.

Bine, asta nu inseamna ca automobilul ar fi de interes pentru noi. Din pacate, in ciuda jantelor pretentioase, masina arata in continuare ca o duba. In plus, zona luxoasa, destinata pasagerilor, nu are geamuri laterale transparente, si nu stiu cati dintre milionarii de carton ai Romaniei ar fi interesati sa plateasca aproape 300.000 de dolari pe o masina in care nu pot fi vazuti.

Despre autor

Pasionat de automobile de pe vremea cand mai repede vedeai pe strada un Buick decat un BMW - de unde si atractia deosebita pentru masinile americane clasice. Jurnalist auto din anul 2000, de cand a colaborat in special cu revistele Auto Test, Auto Mondial si Autoshow.