Volkswagen a anuntat debutul vanzarilor noului VW Golf echipat cu sistemul de tractiune integrala 4Motion. Un pas normal si, in acelasi timp important, pentru ca Volkswagen si-a obirnuit demult clientii cu tractiune integrala pe comapcta Golf. Mai exact din 1986.
Noul VW Golf a primit o versiune imbunatatita a sistemului 4Motion, care cantareste acum cu 1,4 kilograme mai putin si reactioneaza mai rapid. Nemtii il ofera doar pe doua propulsoare din gama modelului Golf, ambele turbodiesel. Este vorba de motorul de 1,6 litri si 105 CP, care afiseaza un consum mediu de 4,5 litri/100 km si de motorul de 2 litri TDI cu 150 CP, al carui consum mediu este de 4,7 litri/100 km.
Noul VW Golf 4Motion este cu 15% mai economic decat generati anterioara. De exemplu, noul Golf 4Motion 2.0 TDI consuma cu 0,8 litri/100 km mai putin decat vechiul Golf 4Motion, chiar daca puterea maxima a crescut cu 10 CP.
In Romania, noul VW Golf 4Motion are un pret de pornire de 20.064 euro (1.6 l TDI, 105 CP), in vreme ce modelul echipat cu motorul mai puternic pleaca de la 23.945 euro.
Preturile sunt destul de mari, dar VW are avantajul ca ofera tractiune integrala pe modelul compact, in vreme ce Opel si Ford nu au disponibil asa ceva pe Astra si Focus. In plus, 4Motion este si foarte performant spun nemtii, cu diferentiale blocabile electronic pe ambele punti.
Bravo VW.
Si arata binisor in rosu.
E clar ca acum VW are cel mai “echilibrat” hot-hatch, perfect pentru clientii maturi (adica mai peste 30 de ani).
Nu stiu de ce, dar generatiile 5 si 6 ale Golfului nu mi-au placut.
Sincer, n-am fost niciodata fan VW.
Generatia 7 imi place, iar acest 4Motion ridica standardul in clasa lui.
Varful-varfului si culmea-culmilor ar fi insa un Scirocco cu 4Motion. Exista? A, era sa uit, verde-fistic.
O masina reusita din toate punctele de vedere. Germanii nu au dezamagit nici de data asta. Bravo
Nu stiu altii cum sant dar……pentru ce trebuie 4×4 pe o masina de oras ,nu am sa inteleg???!!!!….tractiune???? sictir…….. pentru ce i-ti cumperi SUV doar cu 4×2…..nu am sa inteleg….pentru borduri??? hai sictir…..astea sant doar fite ca masina de oras merge in oras iar masina de tara prin hartoape….ca masina va fii cumparata de taranul neamt …este cu totul altceva ,ca doar astia au drumuri asfaltate intre parcele …..dar si o piata second hand atat de dezvoltata incat oferta de 4×4 minim SUV-uri este extrem variata .Cinste specialistilor de la vw pentru tot ce fac ,desi mie nu imi plac.
Mie personal mi-au placut intotdeauna Golf, nu am avut nimic cu generatia 5 si facelift-ul 6
Eu doar am spus-o si am repetat-o la infinit intre 5, 6 si 7 exista atat de mici pasi, incat nu poti sa afirmi ca este o noua masina.
Mai ales cand iti vezi competitorii gen Opel cu Astra, Ford cu Focus, etc. Cine are ochi vede diferente si ma intelege ceea ce spun.
Ce insa pot sa zic ca imi place, imi place cand vad astfel de tehnologii.
Desii aparent nu ai avea nevoie de un astfel de sistem, uneori in condtii de aderenta precara, iarna mai ales, un astfel de sistem se dovedeste foarte bun pe o masina. Iar faptul ca tehnologia este imbunatatita, asta nu poate decat sa bucure clientul.
Respectele mele !!
P.S: nu arata deloc rau masina in aceea poza
4×4 pe o masina de oras este o optiune fooooaaaaarte importanta.
Garantez. Ieri am fost in delegatie de la BUzau la Pitesti cu un Logan MCV, pe mazga si polei, si pana la Ploiesti am mers cu morcovu’n stiti-voi-unde, pentru ca topaia saraca masina de colo colo. Cu o masina 4×4 mergi mai relaxat.
Si mai e o situatie in care 4×4 e util, atunci cand ramai blocat cu rotile motoare intr-un sleau de zapada (fie si de doar 10cm adancime).
Nu mai faci manevre fata-spate cu alternarea directiei stanga-dreapta.
4×4 e intotdeauna util, indiferent ca esti off-road sau in oras. Ca sa nu mai zic ca sunt unele orase unde poti sa faci off-road in toata regula
Pai intocmai ca si eu cred ca este util, de aceea intre masinile mele preferate se regaseste A4 si A6 Allroad, Outback si chiar si astea 4×4 mai slabute gen Golf, Octavia Scout, etc.
Si am ctiti pe undeva pe un forum, legat de Golf 4×4 ca in situatii de zapada pe la Brasov, pe respectivul proprietar l-a ajutat enorm de mult sa urce ceva rampe mai grele iarna.
E bine sa ai 4×4, iar daca sistemele respective se dezvolta si se imbunatatesc atunci este cu mult mai bine.
Argumentele voastre in favoarea 4×4 sant redutabile asa cum am spus se vor gasi destui sa il cumpere (eu doar passat-ul l-as cumpara) . Poate faptul ca din cand in cand mai vin acasa si folosesc masina(nu prea mult) intrun oras de campie destul de aglomerat si in mare parte eficient dezapezit nu gasesc Golf-ul 4×4 (care are un portbagaj destul de mic pentru necesitatile mele) o obtiune acceptabila (oricum golf-ul este doar o masina de oras!!!) . Nu stiu diferenta de pret dintre versiunea 4×2 si versiunea 4×4 dar inca militarul din mine poate acoperi neajunsurile unui 4×2 cu o lopata buna …si niste cauciucuri de iarna. Iar la 20mii -23mii euro cred ca se gasesc cateva SUV -uri acceptabile cu care intradevar poti sa faci of-road….. afara ,nu in oras!!