Dacia STCC Edition – Loganul de 400 de cai!

Ar fi o exagerare sa spunem ca Dacia a topit inimile scandinavilor. Dar cu siguranta va rezona cu spiritul razboinic al batranilor vikingi care a mai ramas in sangele nordicilor. De fapt, pana si Chuck Norris s-ar putea afisa demn la volanul Loganului in forma pe care a luat-o berlina pentru a concura in campionatul scandinav de Touring Car (Scandinavian Touring Car Championship – STCC).

Specificatiile masinii sunt absolut impresionante: o masa proprie pana in 1.100 kg, o herghelie de peste 400 de cai putere livrati de un V6 din grupul Renault-Nissan care animeaza rotile spate printr-o cutie de viteze secventiala cu sase trepte. Performantele rezultate sunt pe masura: demaraj 0-100 km/h in 3 secunde, viteza maxima 270 km/h.

Dacoa Logan STCC 1 Dacia STCC Edition – Loganul de 400 de cai!Desigur nu vorbim de un Logan in adevaratul sens al cuvantului, ci mai corect spus despre o caroserie evazata si optimizata aerodinamic, care are o serie de elementele de design ale noului Logan. Pentru Dacia Dealer Team, cei care au inscris masina in STCC, este o modalitate de promovare a brandului Dacia. Pentru noi Dacia STCC Edition este un motiv de mandrie, fiind al treilea program de motorsport de inalt nivel in care a fost implicata marca Dacia, dupa prototipul Duster care a concurat in caldura torida pe serpentinenele de la Pikes Peak si fratii sai la fel de transformati, Duster si Lodgy, cu care Alain Prost a facut spectacol pe traseul inghetat al Trofeului Andros.

Dacoa Logan STCC 2 Dacia STCC Edition – Loganul de 400 de cai!

Iar pana o sa invatam cum se spune ”victorie” in „vikinga noua” ii tinem pumnii lui Mattias Andersson, care are in palmares 99 de victorii si a declarat deja ca intentioneaza sa o obtina si pe cea cu numarul 100 pilotand Dacia in STCC 2013. Vom putea sa vedem Loganul in actiune incepand cu testele oficiale din 16-17 aprilie si apoi in prima cursa a sezonului, programata in luna mai.