Geneva 2013: Mitsubishi GR-HEV, conceptul viitorului L200

Mitsubishi trebuie sa schimbe actualul L200 cu un model nou si ne ofera primele indicii despre designul noului pick-up prin intermediul conceptului Mitsubishi GR-HEV.

Actuala generatie a lui Mitsubishi L200 are deja 8 ani de productie si a fost unul dintre cele mai apreciate pick-up-uri din clasa sa. Este de inteles, Mitsubishi a inteles inaintea multora ca un pick-up nu trebuie sa fie neaparat o utilitara patratoasa, al carei scop principal sa fie capacitatea de incarcare.

Asa ca L200 a venit cu linii rotunjite, un design  mult mai fluid, care a atras nu doar clientii care au nevoie sa transporte lucruri, ci si pe cei care doresc un pick-up robust, de lifestyle.

Mitsubishi GR HEV Concept art1 Geneva 2013: Mitsubishi GR HEV, conceptul viitorului L200

Ideea de lifestyle va merge si mai departe la noua generatie, a cincea, care va debuta probabil in toamna. Conceptul Mitsubishi GR-HEV, expus la Geneva, ne arata cam la ce trebuie sa ne asteptam. La fel, o parte frontala rotunjita mult, dinamica si solida in acelasi timp, plus un spate cu bena integrata frumos in ansamblu.

E clar ca modelul de serie va avea modifica importante, dar daca se pastreaza ideea de baza, avem sanse sa vedem iar in noul Mitsubishi L200 cel mai frumos pick-up al segmentului.

Mitsubishi GR HEV Concept art3 Geneva 2013: Mitsubishi GR HEV, conceptul viitorului L200

Niponii mai introduc o noutate cu Mitsubishi GR-HEV si anume pick-up-ul hibrid. Conceptul prezentat la Geneva este echipat cu un propulsor turbodiesel de 2,5 litri, ajutat de un motor electric montat tot in partea din fata, puterea acestui ansamblu fiind directionata celor 4 roti prin intermediul unei cutii de viteze automata.

Mitsubishi GR HEV Concept art2 Geneva 2013: Mitsubishi GR HEV, conceptul viitorului L200

Avantajele acestei solutii ar fi o mai buna acceleratie, plusul de cuplu furnizat instant de motorul electric si, bineinteles, consumul mai mic al motorului diesel.

Nu stiu daca chiar vor implementa propulsia hibrida pe noul L200, dar suna interesant. Mai important, deocamdata, ar fi sa pastreze linia de design a spatelui, care arata excelent.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.