OFICIAL: Noul Mercedes CLA 45 AMG – Sport coupe cu 4 usi

Iata si cea mai puternica versiune a noului Mercedes CLA. Se numeste, cum altfel, Mercedes CLA 45 AMG si se adreseaza celor care vor performante de top pentru cel mai mic coupe cu 4 usi de la Mercedes.

Mercedes CLA 45 AMG a primit tratamentul tipic al departamentul AMG, ceea ce inseamna spoilere mai agresive, jante speciale, de 19 inch, insertii de fibra de carbon pentru unele elemente de exterior si interior si semnatura consacrata, 4 tevi de esapament integrate elegant in difuzorul spate. Coupe-ul cu 4 usi este, in ceea ce priveste tratamentul AMG, o versiune la scara mai mica a lui CLS 63 AMG.

Mercedes CLA 45 AMG art1 OFICIAL: Noul Mercedes CLA 45 AMG   Sport coupe cu 4 usi

Motorul este unul de senzatie, ale carui caracteristici le stim deja de pe Mercedes A 45 AMG. Are 4 cilindri, o capacitate de 2 litri si, cu ajutorul unui turbocompresor cu presiune maxima de 1,8 bari, produce 360 CP si 450 Nm. Cu o putere litrica de 181 CP/litru este cel mai puternic motor cu 4 cilindri, de serie, din lume.

Mercedes CLA 45 AMG art2 OFICIAL: Noul Mercedes CLA 45 AMG   Sport coupe cu 4 usi

Pe noul Mercedes CLA 45 AMG, motorul livreaza performante excelente, cu ajutorul cutiei de viteze AMG Speedshift DCT, cu 7 trepte si datorita sistemului 4Matic orientat catre performanta dinamica. Acceleratia 0 – 100 km/h este posibila in 4,6 secunde, iar viteza maxima este limitata la 250 km/h. Consumul mediu anuntat este de 6,9 litri/100 km, in conditiile in care motorul respecta deja normele Euro 6 (obligatorii incepand cu 2015).

Mercedes CLA 45 AMG art3 OFICIAL: Noul Mercedes CLA 45 AMG   Sport coupe cu 4 usi

Chiar daca vorbim despre cel mai mic motor produs de AMG, acesta este asamblat, spun nemtii, in aceleasi conditii ca si cele mari. Adica manual, in spiritul AMG  – one man, one engine – fiecare propulsor fiind grefat cu o placuta care contine numele celui responsabil cu asamblarea.

Vanzarile noului Mercedes CLA 45 AMG vor debuta in luna iulie a acestui an, iar pretul pentru piata germana este de 56.079 euro.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.