Porsche Panamera facelift. Un nou motor, un nou sistem hibrid

Porsche a prezentat astazi versiunea facelift a modelului Panamera. Si, pe langa retusurile de design, Porsche Panamera vine si cu modificari tehnice importante.

Primele schimbari pe care le observam la faceliftul modelului Porsche Panamera sunt cele de la partea frontala. Nemtii vin cu un nou spoiler, caracterizat de prize de aer mai mari si rearanjarea luminilor de zi si a semnalizarilor. Nu sunt modificari importante, dar aduc acel aer de prospetime de care un model are neaparata nevoie la mijlocul ciclului de productie.

Spatele se prezinta cu noi stopuri, dar si cu spoiler modificat in asa fel incat pozitia placutei de inmatriculare este acum in partea inferioara.

Porsche Panamera facelift art1 Porsche Panamera facelift. Un nou motor, un nou sistem hibridNoul Porsche Panamera S E-Hybrid vine cu tehnologie hibrid plug-in, adica bateriile pot fi incarcate si de la priza, in 2,5 ore cu ajutorul unui sistem special si in 4 ore de la o priza normala, fara sisteme aditionale. Oricum, vorbim de mai mult decat atat. Motorul electric produce acum 95 CP (47 CP pana acum), iar totalul este de 416 CP, cu ajutorul unui motor V6, supraalimentat, de 3 litri.

Datorita noilor upgrade-uri, Porsche Panamera S E-Hybrid accelereaza pana la 100 km/h in 5,5 secunde, iar viteza maxima ets ede 270 CP. In modul electric, Porsche Panamera poate parcurge acum un maxim de 36 km, poate chiar mai mult in conditii ideale, iar consumul mediu de benzina este 3,1 litri/100 km, fata de 7,1 litri/100 km pana acum. Viteza maxima in modul electric este acum de 135 km/h.

Porsche Panamera facelift art2 Porsche Panamera facelift. Un nou motor, un nou sistem hibridDe asemenea, Porsche Panamera primeste un nou motor, un V6 biturbo, care inlocuieste vechiul V8 de 4,8 litri cu 400 CP. Noul motor V6 biturbo produce 420 CP si 520 Nm si este mult mai eficient la nivelul consumului.

Nemtii mai vin cu o noutate, versiunea Executive, care ofera un ampatament marit cu 15 cm, spatiu regasit in mare parte la nivelul locurilor din spate. Confortul este asigurat de suspensia pe perne de aer, standard pentru aceasta versiune.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.