Dupa debutul de la inceputul acestui an, noul Mercedes S-Klasse primeste acum si cea mai puternica versiune, sub semnatura AMG.
Noul Mercedes S 63 AMG vine cu niste cifre absolut impresionante, dar si cu preturi pe masura. Berlina de luc a nemtilor a fost lucrata cu gust de catre departamentul AMG pentru a sublinia avalansa de cai de sub capota, dar discretia a fost printre prioritati. Spoiler cu prize de aer mai mari si cele 4 tevi de esapament traditionale, cam atat tradeaza ca este vorba de varful de gama. Pentru ochii avizati, si jantele aproape umplute de discurile uriase de frana (optional ceramice) mai “spun” ca avem de-a face cu o torpila de categorie grea.
Motorul este unul asteptat, un V8 de 5,5 litri, biturbo, care produce 585 CP/5.500 rpm si un cuplu impresionant, 900 Nm. Cum nemtii se lauda ca au reusit sa taie circa 100 kg din greutate, comparativ cu generatia anterioara, performantele sunt aproape de cele ale unui supercar, chiar daca S 63 AMG cantareste 2 tone la gol.
Bolidul de lux accelereaza pana la 100 km/h in 4,4 secunde, chiar 4 secunde in combinatie cu tractiunea integrala 4Matic, modificata de AMG pentru performanta dinamica si oferita in premiera pe un S AMG. De mentionat ca sistemul 4Matic este disponibil doar pe versiunea cu ampatament mare. Cutia este cea cunoscuta, AMG SPEEDSHIFT MCT, cu 7 trepte.
Viteza maxima este limitata la clasica valoare de 250 km/h, iar consumul mediu oficial este putin peste 10 litri/100 km.
Preturi? Pe piata germana, Mercedes S 63 AMG pleaca de la 149.880 euro si ajunge la 152.618 euro cu tractiune integrala.
pentru un om normal este suficient motorul de 3,5 diesel pentru mafioti si sefi de stat este cea mai buna obtiune.
Well..What a car. Ce ai putea face cu o astfel de masina si aproape 600 CP?
In romania te lauzi iar afara exploatezi jumate din puterea masinii.
si pe deasupra mai arata si foarte, foarte bine… dar vorba lui calator in Romania doar te lauzi cu ea ca de confort te poti bucura in alte multe modele