Dacia Duster facelift primeste un nou motor

Cand v-am aratat primele poze cu Dacia Duster facelift, informatiile erau prea putine. Acum le avem pe toate, inclusiv modificarile operate la interior, dar si informatii despre noul motor TCe primit de Duster facelift, cel mai puternic din gama Duster.

Exteriorul il stiti deja, mai mult nu cred ca puteau face fara sa creasca pretul, oricum au reusit sa-i dea un aer proaspat. In schimb, au lucrat mult la interior. Practic, plansa de bord este schimbata in totalitate, la fel si tabloul de bord, preluat de la noua Dacia Logan. Volanul e nou si a aparut sistemul MediaNav, disponibil optional.
Si o schimbare ceruta de toata lumea, comenzile geamurilor au fost mutate, in sfarsit, pe panourile portierelor, iar actionarea geamului soferului este cu impuls. Dacia Duster facelift are acum sistem cruise control si limitator de viteza, iar cele de siguranta, ESP si ABS fac parte din echiparea de serie.

Dacia Duster facelift 61 Dacia Duster facelift primeste un nou motor

In comunicatul de presa se spune si ca s-a lucrat sustinut la izolarea fonica a habitaclului, iar rezultatele in acest sens ar trebui sa fie percepute imediat.

Dacia Duster facelift vine si cu un nou motor, nu unul oarecare, ci cel mai puternic din gama. Asta era o alta cerinta a clientilor, un motor mai puternic. Ei bine, Dacia a facut-o, dar nu chiar in sensul asteptat de multi. SUV-ul romanesc a primit chiar unul dintre cele mai moderne motoare pe benzina de la Renault. Este vorba de noul propulsor de 1,2 litri TCe, cu 4 cilindri, care produce, cu ajutorul turbocompresorului, 125 CP. Pana acum, Dacia Duster oferea 3 motorizari, doua diesel (90 si 110 CP) si unul pe benzina (105 CP).

Dacia Duster facelift 4art Dacia Duster facelift primeste un nou motor

Noul  motor promite un consum mediu de 6 litri/100 km, in conditiile in care este cuplat la o cutie de viteze manuala, cu 6 trepte. Nu se spune nimic despre performante, dar este de asteptat ca acestea sa fie bune, sunt totusi 15 CP in plus fata de cel mai puternic motor de pana acum.


 

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.