BMW ne arata noua generatie a cabrioletului de clasa medie, incadrat acum in noua Serie 4. Dupa coupe, a venit randul noului Seria 4 Cabrio sa intareasca imaginea noii game si avem de-a face cu o decapotabila care arata mult mai bine decat vechiul Seria 3 Cabrio.
BMW a pastrat solutia hard-top-ului retractabil, din 3 piese, ceea ce-I ofera noului BMW Seria 4 Cabrio si avantajele unui coupe. Practic, masina poate fi folosita oricand, pe orice fel de vreme si puncteaza si la rigiditate datorita acestei solutii. Desigur, hardtop-ul retractabil pluseaza la greutate comparativ cu un clasic soft-top, dar si in comparatie cu coupe-ul. Diferenta de greutate este de circa 150 kg in favoarea coupe-ului, un 420d Cabrio fiind creditat cu o masa de 1,68 tone.
Ce-mi place mult este partea din spate, mult mai cambrata, mai pasionala, mai dinamica decat la vechiul Seria 3 cabrio, al carui spate este parca prea cuminte si cam sters la nivel de design. Partea frontala a noului Seria 4 cabrio este aceeasi cu a coupe-ului, dar luat ca intreg, cabrioletul este mai legat din punct de vedere vizual decat modelul pe care-l inlocuieste, datorita nervurilor de pe laterale si capotei spate cu eleron profilat.
Interiorul ramane acelasi de la coupe-ul Seria 4, dar in cazul cabrioletului se poate opta, in premiera, pentru sistemul care sulfa aer cald, din tetiera, la nivelul gatului, atat pentru scaunele standard, cat si pentru cele sport, optionale. Legat de scaune, acestea sunt reglabile electric, in echiparea de serie.
La data lansarii, noul BMW Seria 4 Cabrio va fi disponibil cu un motor diesel si doua pe benzina. Diesel-ul motorizeaza modelul 420d Cabrio si vine cu 184 CP, iar cele doua propulsoare pe benzina echipeaza versiunile 435i Cabrio (306 CP) si 428i Cabrio (245 CP). In primavera anului viitor va debuta si sistemul de tractiune integrala xDrive pe noul cabrio bavarez (428i cabrio) si vom vedea probabil si mai multe motoare in oferta.
In echiparea standard se ofera cutia de viteze manuala cu 6 trepte, iar optional cea automata cu 8 trepte si posibilitatea de a schimba treptele de la volan. Toate transmisiile, pe toate versiunile vin impreuna cu sistemul Auto Start Stop.
Un cabrio frumos, mult mai frumos decat vechiul 3 cabrio, dar ma astept la preturi pe masura. Costa sa ai doua masini intr-una.
Cum spuneam in topicul legat de serie 3 GT ,BMW stie sa faca cabrio !!! desi designul interior BMW ramane ,,neschimbat el este atragator , solutia hard top mi se pare cea mai potrivita.
Deci.,… capotat arata foarte ok, decapotat ai spune ca e un mini seria 6 … mai exact o masina cabrio de 2 lei ca design, e doar mare si atat ! Interiorul este de prost gust ca de obicei la BMW insa poate exista posibilitatea (si e probabil) sa poti avea cele 3 optiuni de interior de la seria 3 si una din ele e de bun simt (dk e sa coroboram si pretul deloc mic pentru ce ofera, mai ales cand vad interior de aluminiu si scaune rosii pentru model de 70000 de euro :))) si culmea … nici macar nu e sport, dar prostia omului merita distractia :))) )… Si repet ideea… eu stiu ca unii apreciaza pana si un Pt Cruiser pentru design… dar (parerea mea) e chiar distractiv sa vezi unde e parbrizul acestei masini si restul liniilor (nu are rost sa o comparam cu un mercedes e classe cabriolete…)… si nu pot sa cred ca se mai mira de ce in general nimeni nu vrea sa cumpere seria 6 pentru design. Ce sa zic… e parerea mea, ca doar nu degeaba se numeste comment!
(P.S. Ar fi funny sa o vad proaspat cumparata pe alb :))) si sa se fi platit pe ea minim 60000 de euro, :)))))))) )
Seria 6, un cabrio de 2 lei ca design? Tu ai vazut una de aproape? Serios.
Nu de alta, dar esti primul pe care-l aud (sau citesc) ca are un design de 2 lei.
Impresia generala e ca e cel mai frumos BMW din ultimii 20 de ani, de la Seria 8 incoa’…
Cred ca Seria 6 se cumpara tocmai pentru design, pentru ca, daca n-ar conta, ar cumpara Seria 5 (aceeasi masina, doar ca are mai multe usi).
Si, da, unii apreciaza si un PT Cruiser ptr design, pentru ca e o aparitie, chiar si la 15 ani de la lansare. Mie mi-ar face placere sa am un PT Cruiser cabriolet, tocmai pentru ca e altfel, in ciuda problemelor privind piesele si a motorului subdimensionat.
Imi place masina, sau mai corect fie spus, mi-ar placea masina, daca as fi un om foarte bogat si as locui exact pe unde au pozat-o
Nu ma deranjeaza nici interiorul in rosu, doar ca trebuie mentionat, un fel de plictiseala in design. Nu arata cu mult mai diferit fata de vechiul seria 3 cabrio sau alte modele mai vechi cabrio din curtea lor..
Nu are acel oauu, nu simt acel oauu. Simt o doar o masina de lux, in care se va plimba un domn, o doamna cu un cont gras in banca. Este un fel de dejavu tot asa precum ar fi X6 le care arata bogatia luxul, nu rafinament, nu stil, nu clasa. Striga de la 1 Km SUNT BOGAT SI IMI PERMIT SA CONDUC ASA CEVA.
Respectele mele!
Referitor la X6, sunt de acord, e o masina urata, degeaba, fara sens. Seria 7 e la fel, pana si seria 5 e cam banala si nu inspira decat aroganta.
Greseala privind Seria 3 e ca au trecut-o din clasa masinilor sportive abordabile (ca pret), in clasa sportivelor cu pretentii de premium (unde atunci se afla Seria 5).
Pastrand proportiile, generatia actuala a Seriei 3 este muuuuult mai scumpa decat primele 2 generatii, chiar daca diferentele privind performantele si dotarile sunt enorme.
Mai Seria 5 actuala F10 parca are nume de cod, arata bine, are un stil frumos. Ma mai uit cand vad cate un seria 5 si ma gadila la retina. Are asa o alura frumoasa bine inchegata, cred ca arata cu mult peste E Classe si A6. As compara-o putin fortat ca aspect, ca si cum arata inchegata masina, cu Mazda 6, e umpica fortata ideea, dar privind masinile din fata, spate, lateral, ambele arata bine.
De la Seria 3 eu personal as alege doar varianta combi (touring). Atat de la actuala, cat si de la precedenta. Nu stiu de ce imi palce mai mult ca design exterior, dar asta as alege eu. Cat legat de preturi, nu zic nimic, ca multe mi se par scumpe. Chiar si o masina banala de clasa mica, parca nu isi justifica pretul, investitia initiala. Te face sa te orientezi repede pe ceva second-hand cu toate ca sunt riscuri mai mari.