Noul Citroen C1 – Mai mult lifestyle

A aparut in detaliu si al doilea membru al tripletei 108 – C1 – Aygo. Dupa ce am vazut noul Peugeot 108, iata acum si cealalta versiune franceza. Noul Citroen C1 vine, asa cum era de asteptat cu aceleasi idei de caroserie, dar mult modificat la nivelul partii frontale.

Silueta generala este aceeasi, dar zona anterioara este marca Citroen. Si adevarul este ca ca noul Citroen C1 vrea sa iasa in evidenta. Altfel n-ar fi avut o structura complicata a farurilor, pe ideea celor de la Nissan Juke. Adica faruri formate din ceea ce noi percepem ca niste proiectoare supradimensionate si fasiile de deasupra, care ar fi trebuit sa fie adevaratele faruri, dar inglobeaza doar luminile de pozitie si luminile de zi. O incercare stilistica indrezneata, in stilul Citroen.

noul Citroen C1 11 Noul Citroen C1   Mai mult lifestyle

Spatele seamana mai mult intre cele doua modele, dar noul Citroen C1 vine cu o alta structura interna a stopurilor si modificari discrete de linii la nivelul spoilerului.

Inca nu avem poze de interior, raman ca noutate pentru Salonul Auto de la Geneva, care debuteaza saptamana viitoare.

noul Citroen C1 61 Noul Citroen C1   Mai mult lifestyle

Avand in vedere ca masina cantareste doar 840 kg si are sistem Start/Stop si pneuri cu rezistenta redusa, francezii spun ca valorile de consum vor fi excelente. Noul Citroen C1 va putea fi echipat cu motorul de un litru si 68 CP, cuplat fie la o cutie de viteze manuala, cu 5 trepte, fie la una robotizata (ETG) sau cu propulsorul de 1,2 litri (3 cilindri) si 82 CP. Cu acest motor, noul Citroen C1 ofera performante decente, cum ar fi acceleratia 0 – 100 km/h in 11 secunde.

Si Citroen a ales sa ofere versiunea cabrio (de fapt, un plafon culisant, din material textil) care se numeste Airscape.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.