Nissan Juke facelift

Luat in ras la inceput, de mai toti pasionatii de masini, Nissan Juke a aratat ca niponii si-au facut bine treaba si au stiu exact ce impact va avea designul absolut ciudat al lui Juke. Acum, la 40 de luni de la debutul pe piata, Nissan Juke a inregistrat vanzari cumulate 420.000 exemplare. Cel mai popular motor pana acum s-a dovedit a fi cel de 1,6 litri, benzina, aflat sub capota a peste o treime din modelele vandute.

Este bilantul facut la lansarea lui Nissan Juke facelift, model care-si propune sa revigoreze vanzarile acestui SUV citadin care se bate inclusiv cu hatchback-urile de clasa mica. Faceliftul este interesant si suplimenteaza doza de ciudatenie a designului in primul rand prin farurile (de fapt, luminile de zi si semnalizare) modificate, in forma unui bumerang, inspirate de cele ale lui Nissan 370Z. Stopurile au ramas la aceeasi forma, dar structura lor este atat de mult schimbata, incat modifica mult aspectul partii posterioare, impreuna cu noua zona de jos a spoilerului.

Nissan Juke facelift 151 Nissan Juke facelift

Interiorul a ramas la fel, dar au mai aparut cateva combinatii de culori stridente pentru elementele decorative. A aparut insa un nou sistem audio, NissanConnect (multimedia) si alte cateva imbunatatiri de ordin tehnic. De exemplu, pentru versiunile 4×2, forma portbagajului a fost modificata, iar spatiul a crescut cu 40 procente, ajungand la un volum de 354 litri.

Nissan Juke facelift 91 Nissan Juke facelift

Trei motorizari sunt disponibile pentru Nissan Juke facelift. Cel de 1,5 litri dCi cu 110 CP nu sufera nici o modificare, dar cel aspirat de 1,6 litri si 117 CP este inlocuit de un nou motor turbo, de 1,2 litri, care produce 115 CP si promite un consum mediu de 5,5 litri/100 km. Propulsorul de 1,6 litri DIG-T, care produce 190 CP a fost modificat pentru o mai buna curba de cuplu si eficienta a consumului.

Nissan Juke facelift 161 Nissan Juke facelift

Nissan Juke facelift va debuta in vara si mai are cel putin trei ani de prezenta pe piata, pana sa schimbe generatia.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.