OFICIAL: BMW M4 Cabrio – Muzica turbo sub cerul liber

BMW ne arata noul M4 Cabrio, versiunea cu pletele-n vant a coupe-ului pe care l-am vazut acum ceva timp. Este o masina frumoasa, nu avea cum sa fie altfel, pentru ca Seria 4, coupe si cabrio, este o reusita incontestabila a bavarezilor.

Normal, orice pasionat la extrem de 100% din aderenta disponibila si cifre cat mai mici va prefera coupe-ul, dar pentru cei care pot renunta la doar o idee (sesizabila probabil doar pe circuit) din performante, BMW M4 Cabrio adauga multa placere si un nivel de sunet mult mai prezent la urechile soferului. Ce-mi place foarte mult? Cum se vedere fractionarea elementelor hardtop-ului din 3 segmente, care de deschide in 20 de secunde. Merge foarte bine cu taieturile agresive ale caroseriei.

BMW M4 Cabrio 261 OFICIAL: BMW M4 Cabrio   Muzica turbo sub cerul liber

Motorul este acelasi, 6 cilindri in linie, 3 litri, cu doua turbine, capabil sa livreze 431 CP si sa ajunga la 7.600 rpm inainte sa intervina electronica si sa taie alimentarea. Cuplul maxim este de 550 Nm/1.850 – 5.500 rpm. Desi bavarezii au aplicat si cabrioletului reteta reducerii greutatii, masurile de rigidizare au facut ca masina sa cantareasca circa 1,8 tone, cu 250 kg mai mult decat coupe-ul M4.

BMW M4 Cabrio 281 OFICIAL: BMW M4 Cabrio   Muzica turbo sub cerul liber

Plusul de greutate se vede si la performante. BMW M4 Cabrio accelereaza pana la 100 km/h in 4,6 secunde (4,4 cu cutia M DCT), asta insemnand cu 0,3 secunde mai mult decat fratele coupe. Si consumul mediu creste putin, de la 8,3 litri/100 km in cazul coupe-ului la 8,7 litri/100 km pentru BMW M4 Cabrio.

BMW M4 Cabrio 321 OFICIAL: BMW M4 Cabrio   Muzica turbo sub cerul liber

Acum sa vedem preturile, desi e clar ca vor avea un salt serios fata de cele ale coupe-ului.


Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.