Un mic contact cu BMW M4

Nu a fost un test, din păcate, ci doar un contact de jumătate de oră cu bestia din Munchen ajunsă la Ștefăneștii de Jos (acolo am găsit o șosea mai liberă).

Cum e? Cam prea discretă la exterior, la prima vedere. Dacă stai să cauți detalii, începi să le și vezi. Jante mari, discuri perforate și frumos expuse, tradiționalele 4 țevi de eșapament, dar fără vreun difuzor de aer pe lângă ele, joasă, încordată. Dar discretă pentru nivelul ăsta de putere și renumele ei.

La condus? Hmm… Este dură, brutală și mare devoratoare de permise. Cu atât de puțin timp la dispoziție, am ținut toate setările pe hard, vă imaginați…

BMW M4 a Un mic contact cu BMW M4

Una dintre cele mai frumoase senzații este când simți sub fund cum roțile spate caută disperate aderență și dansează la cel mai mic fir de nisip pe care-l prind sub ele, asta când tu accelerezi moderat. Sună superb în ture, iar cutia DKG cu șapte trepte și dublu ambreiaj este de vis. Are acel clanck! când selectezi treptele, pe loc, iar în ture schimbă înfiorător de repede.

BMW M4 b Un mic contact cu BMW M4

4,1 secunde până la 100 km/h și toate drumurile au liniile drepte mult mai scurte. 431 CP și la distanță mare de M235i, care nu dă senzația asta de brutalitate.

Un vis de 76.508 euro.

BMW M4 c Un mic contact cu BMW M4 BMW M4 d Un mic contact cu BMW M4 BMW M4 e Un mic contact cu BMW M4 BMW M4 f Un mic contact cu BMW M4 BMW M4 g Un mic contact cu BMW M4 BMW M4 h Un mic contact cu BMW M4

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.