Mercedes C 450 AMG – Noua sportiva civila

Mercedes are o nouă propunere pentru fanii modelelor preparate de AMG. Chiar dacă nu face parte din categoria modelelor tradiționale, noul Mercedes C 450 AMG promite performanțe foarte bune și se vrea un punct de intrare în gama AMG.

Practic, noul Mercedes C 450 AMG vine cu know-how-ul AMG sub modelul de tradiție AMG C 63. Un model care să umple un gol de performanță și care să “crească” potențiali clienți pentru modelele AMG din vârful gamei. Cam aceeași idee pe care o urmează BMW cu modelele M Performance. Un fel de pre M, respectiv AMG.

Mercedes C 450 AMG 10 Mercedes C 450 AMG   Noua sportiva civila

Mercedes C 450 AMG vine echipat cu un propulsor V6 de 3 litri, twin-turbo, care produce 367 CP și 520 Nm, cuplat la o cutie de viteze automată 7G-Tronic Plus. De menționat că mașina vine echipată standard cu tracțiune integrală 4Matic, cu distribuție a puterii orientată majoritar pe puntea spate.

Mercedes C 450 AMG 7 Mercedes C 450 AMG   Noua sportiva civila

Constructorul german oferă acest model atât în versiune berlină, cât și break. Berlina are nevoie de doar 4,9 secunde pentru a ajunge la 100 km/h, în vreme ce break-ul afișează un sprint de 5 secunde, viteza maximă fiind limitată la 250 km/h. Mercedes C 450 AMG este creditat cu un consum mediu oficial de 7,6 litri/100 km.

Nu s-a făcut nici un rabat la nivelul platformei tehnice și ținutei de drum, spun nemții, chiar la un asemenea nivel încât tehnologia suspensiei este preluată de la Mercedes-AMG C 63.

Mercedes C 450 AMG 15 Mercedes C 450 AMG   Noua sportiva civila

Și pentru claritatea identificării modelelor, să vedem diferența. Versiunile full AMG, cele tradiționale, echivalentul M-urilor de la BMW, se numesc Mercedes-AMG C 63 (de exemplu), în vreme ce semi-AMG-urile (ca să le spunem așa) se numesc Mercedes C 450 AMG (de exemplu). Evident, cu diferențe notabile de putere între ele.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.