Oficial: Mercedes GLC Coupe Concept, viitorul rival al lui BMW X4

Toată industria auto mizează pe SUV-uri. Din ce în ce mai multe, în toate clasele. După ce a așteptat ca cei de la BMW să se desfășoare singuri în segment cu prima generație X6, Mercedes a replicat cu GLE Coupe. Cum BMW a atacat acum un alt segment al SUV-urilor Coupe, în clasa compactă, Mercedes nu mai este dispus să-i ofere încă o dată un avantaj atât de mare, așa că ne prezintă noul GLC Coupe Concept, care țintește exact la BMW X4.

Conceptul a fost prezentat la Salonul Auto de la Shanghai, iar nemții spun deschis că este un concept aflat foarte aproape de producția de serie. Când va debuta pe piață nu se știe, dar nu cred că mai departe de Salonul Auto de la Geneva, de anul viitor.

Mercedes GLC Coupe Concept 14 Oficial: Mercedes GLC Coupe Concept, viitorul rival al lui BMW X4 Mercedes GLC Coupe are la bază platforma modelului GLK, care se va numi GLC ulterior, în aceeași idee de schimbare a denumirilor care s-a întâmplat deja pentru M-Klasse. M-Klasse a dispărut, SUV-ul mare al nemților numindu-se acum GLE.

Pe de altă parte, conceptul GLC Coupe vine cu un design care dezvăluie linia estetică a viitoarelor SUV-uri Mercedes. Silueta este una foarte curată și fluentă, dar detaliile vin să aducă plusul de agresivitate al unui coupe. Pe lângă farurile cu LED, grilele mari și jantele de 21 inch, observați cele patru țevi de eșapament, grupate câte două, pe verticală. recent, Lexus și Ferrari au mai venit cu acest artificiu estetic.

Mercedes GLC Coupe Concept 121 Oficial: Mercedes GLC Coupe Concept, viitorul rival al lui BMW X4

Despre interior nu se spune nimic, și asta pentru că acesta va fi cel al viitorului GLK, iar nemții vor să mai păstreze suspansul.

Motorul este unul cât se poate de convențional, cunoscut din panoplia modelelor AMG. Un V6 biturbo, de 3 litri, care produce 367 CP/5.500 rpm și 520 Nm/1.400 – 4.000 rpm. Acesta este cuplat la cutia de viteze 9G-Tronic, cu, evident, nouă trepte. Nici o vorbă despre performanțele dinamice, dar la 367 CP nu cred că sună rău…

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.