Preturile noului VW Golf in Romania

Cea mai apreciata compacta, adica VW Golf, ajuns la a saptea generatie, are deja preturi pentru Romania. Masina asta are obiceiul sa domine topurile de vanzari din Europa si este foarte apreciata si in Romania. Toata lumea vrea un Golf cu DSG din cate-mi dau eu seama.

Parerea mea o stiti, dupa doua generatii asemanatoare, VW incearca sa vanda o generatie complet noua, a saptea, care nu arata rau, dar se scufunda si mai mult in linia asta moderna, dar banala, adoptata de VW. Oricum, pentru adevaratii fani VW si mai ales pentru cei ai modelului Golf, noua generatie promite tehnologie de ultima ora si finisari usor compatibile cu clasa premium. Ramane de vazut cum sta treaba in realitate.

noul VW Golf 7 art1 Preturile noului VW Golf in Romania

Va spuneam de preturi, ele incep de la 15.442 euro pentru modelul echipat cu motorul de 1,2 litri TSI, cu 85 CP, echiparea de baza, Trendline, care include: airbag-uri frontale si laterale pentru sofer si pasager, airbag-uri cortina pentru protectia capului + airbag pentru genunchi sofer, aer conditionat, diferential blocabil electronic XDS, geamuri electrice, oglinzi electrice, computer de bord, frana de mana electronica, cu Auto Hold, inchidere centralizata, radio CD cu MP3 si display touchscreen, sistem de franare automata “Multi Collision Brake”, ESP si control de tractiune, monitorizare presiune pneuri, sistem Stop/Start si alte cateva, dar nu esentiale.

noul VW Golf 7 art2 Preturile noului VW Golf in Romania

Asadar o echipare buna, cam tot ce trebuie neaparat pe o masina din 2012, pretul e pe langa cel al modelului Opel Astra (cu 100 CP), care arata insa de.. multe ori mai bine decat Golf.

Daca vrei 105 CP din acelasi motor de 1,2 litri TSI platesti 16.124 euro pentru noul VW Golf, iar daca vrei si mai mult, adica 1,4 TSI cu 122 CP, pretul sare la 18.251 euro.

noul VW Golf 7 art3 Preturile noului VW Golf in Romania

Primul diesel, adica motorul de 1,6 litri TDI, cu 105 CP, costa 18.555 euro, iar cel de 2.0 litri si 140 CP pleaca de la 22.437 euro.

Pentru cutia DSG, disponibila pe anumite motorizari se plateste in plus cam 2.000 euro.

Preturile sunt destul de mari, zic eu, dar sunt salvate oarecum de echiparea buna de serie. Oricum, inca un succes, e clar, pentru un constructor care trebuie sa se reinventeze la nivelul designului.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.