Noul Opel Cascada – galerie foto si detalii tehnice

Noua decapotabila a celor de la Opel, modelul Cascada, ne-a fost aratat pena acum doar in cateva tesere. Iata insa ca nemtii au publicat o galerie foto cu Opel Cascada, care va debuta la Salonul Auto de la Geneva, plus informatii despre motorizari.

Asa cum am mai scris, imi place numele Cascada si am hotarat ca-mi place si masina. Mult mai mult decat vechea Astra TwinTop. Dealtfel, nemtii au revenit la solutia clasica cu noul Cascada, soft-top cu actionare electrica, care-i da un aer mai clasic, mai apropiat de cabrioletele pe care le stim de atatia ani.

Opel Cascada art1 Noul Opel Cascada   galerie foto si detalii tehnice

Se vede imediat ca Opel Cascada este bazat pe ideea de design a modelului Astra, iar asta e bine, pentru ca Astra arata excelent acum. Ba chiar au modificat designul stopurilor, intr-un mod care se preteaza unui cabrio clasic. Insa nu chiar tot e Astra… Opel Cascada foloseste suspensia fata a modelului Insignia OPC, pentru ca nemtii au vrut o dinamica la inaltime pentru noul lor cabriolet, pe care-l declara ca fiind mai degraba un model de clasa medie, decat unul compact, la cei aproape 4,7 metri lungime.

Opel Cascada art2 Noul Opel Cascada   galerie foto si detalii tehnice

Soft-top-ul poate fi pliat/depliat in 17 secunde, la viteze de pana la 50 km/h, iar operatiunea asta se poate face si din telecomanda, nu doar din butonul de la bord.

Motorul de baza este cel de 1,4 litri, turbo, cu 120 CP, in combinatie cu o cutie de viteze manuala, cu 6 trepte. Acelasi motor este disponibil si cu 140 CP. Se mai ofera motorul de 1,6 litri, turbo, cu 170 CP si cam atat in ceea ce priveste benzina. Fanii motoarelor diesel pot alege motorul de 2 litri CDTI, cu 165 CP, iar ulterior pe cel de 2 litri, BiTurbo, de 195 CP.

Opel Cascada art3 Noul Opel Cascada   galerie foto si detalii tehnice

Preturile noului Opel Cascada n-au fost publicate pentru Romania, dar stim ca, in Germania, decapotabila nemtilor porneste de la 25.945 Euro.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.