BMW X3 – Facelift si motoare mai puternice

A doua generatie BMW X3 a debutat in 2010 si era timpul pentru un facelift. Unul previzibil, care preia ideea farurilor unite cu grila, linie impusa de Seria 3.

Chiar daca ma asteptam ca partea frontala a noului BMW X3 facelift sa mizeze pe farurile mai complicate si unite cu grila, in realitate SUV-ul arata mult mai bine decat imi imaginam, ceea ce confirma ca linia aceasta a prins teribil de bine si toate modelele noi ale bavarezilor o adopta fara ezitare.

Impreuna cu spoilerul fata modificat si cum prize de aer mai generoase, noul design aduce o senzatie de masivitate pentru BMW X3 facelift.

BMW X3 facelift 211 BMW X3   Facelift si motoare mai puternice

Spatele a ramas aproape identic cu al modelului de pana acum. Aceleasi stopuri, doar cateva retusuri discrete in zona inferioara a spoilerului. Sincer, nici nu vad ce-ar fi putut face la nivelul stopurilor, inca arata bine si actual cu cele doua volume distincte, impartite pe hayon si aripi.

Interiorul a ramas acelasi, la nivel structural. Au fost adaugate cateva insertii cromate, noi versiuni de tapiterii si, cea mai vizibila schimbare, un nou fundal luminos pentru tabloul de bord.

BMW X3 facelift 181 BMW X3   Facelift si motoare mai puternice

Partea foarte interesanta vine abia la capitolul motorizari, unde sunt cateva premiere.

BMW X3 facelift marcheaza debutul cunoscutului motor de 2 litri diesel cu puterea maxima urcata la 190 CP (de la 184 CP). Totul pe fondul unei reduceri a consumului cu pana la 7,1% in cazul cutiei automate. BMW X3 xDrive20d afiseaza un consum mediu de doar 5,4 litri/100 km, cel urban fiind la doat 5,8 litri/100 km.

BMW X3 facelift 161 BMW X3   Facelift si motoare mai puternice

Si versiunea inferioara, cu tractiune spate, BMW X3 sDrive18d are acum puterea maxima la 150 CP, de la 143 CP pana acum, consumul mediu oficial fiind de 4,7 litri/100 km.

In ceea ce priveste gama propulsoare pe benzina, modelele BMW X3 xDrive28i cu 245 CP si BMW X3 xDrive35i cu 306 CP raman neschimbate la nivelul performantelor.

Despre autor

Jurnalist auto, 11 ani de experienta in presa scrisa, TV si online. Fondator al blogului Motorstory.ro, in 2008.